بوک‌چی

بوک‌چی

دانلود رایگان کتاب
بوک‌چی

بوک‌چی

دانلود رایگان کتاب

درجه‌بندی کیفی کتابهای الکترونیک موجود در بوک‌چی

کتابهای الکترونیک موجود در اینترنت همگی از لحاظ وضوح و کیفیت تصویر یکسان نیستند. کتابهای قدیمی که نسخه الکترونیکی آنها موجود نمی‌باشد غالبا از روی نسخه‌های فیزیکی موجود اسکن شده و عمدتا این نسخه‌ها معایب قابل توجهی دارند. برای مثال وضوح متن کتاب پایین آمده و این ایراد حین بزرگنمایی متن قابل مشاهده است. حال آنکه کتابهای جدید دارای نسخه الکترونیکی وضوح خود را حین بزرگنمایی از دست نمی‌دهند. از این رو در بوک‌چی کتابهای موجود به سه دسته کلی از لحاظ کیفیت تقسیم‌بندی شده‌اند.

در ادامه درجه‌بندی کیفی کتابهای بوک‌چی با توضیحات لازم اراده شده است.

 درجه کیفی A:

کتابهای نسخه الکترونیکی که دارای وضوح متن بسیار بالا در حین بزرگنمایی بوده و قابلیت انتخاب و کپی متن را دارا می‌باشند. بوک‌چی از نماد زیر برای شناسایی این نوع کتابها استفاده می‌کند.

 درجه کیفی B:
این درجه بیانگر کتابهایی است که وضوح متوسط رو به پایینی در حین بزرگنمایی داشته ولی در عین حال قابلیت کپی کردن متن در آنها وجود دارد و با نماد زیر مشخص می‌شود.

درجه کیفی C:

کتابهای الکترونیک اسکن شده از نسخه فیزیکی که وضوح خود را هنگام بزرگنمایی از دست داده و به مانند عکس هستند و قابلیت انتخاب و کپی متن را نداشته باشند در این درجه قرار می‌گیرند. این نوع کتابها نیز با نماد زیر مشخص می‌شوند.


کانال تلگرام بوک‌چی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد